Re: Wrocławska, Stara Krowodrza
: 04 gru 2025, 13:52
No, wtedy koniecznie trzeba wyznaczyć nowe przystanki na Piastowskiej w rejonie UKEN, dzięki czemu linia dalej obsługiwałaby uczelnię tyle że od boku. Generalnie, skierowanie "102" przez Głowackiego ma tak zalety, jak i wady:Aułrora pisze: 04 gru 2025, 12:46Jedyną wadą tego rozwiązania jest jedna rzecz o której już tutaj się mówiło. 102 przestanie wtedy obsługiwać UKEN
Plusy:
+ skrócenie trasy dla pasażerów tranzytowych
+ mniejsze koszty niż obecnie
+ linia nie byłaby dopychana pasażerami z Biprostalu
- no właśnie, linia omijałaby Biprostal, który jest węzłem przesiadkowym i też celem podróży
- gorszy dojazd do UKEN
Uwzględniając, że inne rozwiązania, w szczególności uruchomienie nowej linii, wymagałyby sporych nakładów, a tymczasem przetrasowanie "102" nawet zmniejsza koszty, nie zdziwiłbym się, gdyby to "102" było najbardziej prawdopodobnym rozwiązaniem. Mam nadzieję, że nie zdecydują się na rozdzielanie tercetu "144/194/494".