Gdyby miały zostać obecne końcówki, to postulowałbym ich wymianę między obiema liniami, tj. "307" do Salwatora a "310" do Cracovii.yosujiro pisze: 03 gru 2025, 13:51Ogólnie myślę, że końcówki obu linii obecnie są optymalne. W szczególności 310, które rzeczywiście notuje na Salwatorze coraz większe napełnienia.
Raz, że "307" ma więcej kursów w weekendy bo jeździ co pół godziny, podczas gdy "310" tylko co 70 minut. Dwa, że chyba jednak relacja w stronę Placu Inwalidów i Nowego Kleparza jest popularniejsza niż w stronę Miasteczka Studenckiego - acz pewnie trzeba by wybadać wśród pasażerów co wolą
Jednak doszło "164" od Bronowic SKA, a samo Chełmońskiego dostało "511", do tego "310" choć ma mniej kursów niż "114", dalej dociera w te rejony. Kursów w okolicy zatem przybyło. Z perspektywy czasu, błędem było zostawienie samego "173" po zamianie "114" w "310", dobrze, że nadrobiono to linią "164".Ydhflx pisze: 03 gru 2025, 14:08Jeszcze nie byłoby w tym nic złego, gdyby miejscy pasażerowie dostali coś w zamian. Bo przypomnę że 310 powstało ze 114. A w zamian za skrócenie 310, pocięto 173. Tak, niby jest 164, z tym że dopiero od Zarzecza jadąc do centrum.
Co do "310", omija niektóre ważniejsze przystanki bo były obawy, że będzie dopychać się pasażerami miejskimi i zabraknie miejsca dla osób jadących do aglo. Wydaje się jednak, że sporo osób z aglomeracji i tak w(y)siada na Bronowicach SKA więc może dałoby się spróbować dołożyć co ważniejsze, np. Miasteczko Studenckie AGH.
